Sortida de punts: Cinema Aladdín
Avui hem fet la sortida de punts! Treballar molt durant tot l’any, esforçar-se i intentar millorar dia a dia té les seves recompenses! Els alumnes van escollir que volien anar al cinema! Els hi ha encantat la pel•lícula.
Sortida de punts: Cinema Aladdín Llegeix més »









