2019

ENS GUIEM A PARTIR D’UN MAPA

Els alumnes de cinquè, el passat 26 de setembre vam sortir pel barri per localitzar diferents punts que hi havia marcats en un mapa. El nostre objectiu era descobrir què hi havia en aquests punts; quins edificis eren, quina botiga o quin parc, etc. A partir d’un mapa vam poder guiar-nos pels carrers del barri

ENS GUIEM A PARTIR D’UN MAPA Llegeix més »

SOS ! Emergència Climàtica.

El passat divendres 27 de setembre va haver una VAGA MUNDIAL PEL CLIMA.  Molta gent va sortir al carrer per reivindicar que el Món s’està morint i els governs han de fer alguna cosa. Des de l’escola també hem estat treballant el tema amb tots els cursos.  Al final cada curs va fer unes pancartes

SOS ! Emergència Climàtica. Llegeix més »

Benvinguts a 2n

Ja fa unes setmanes que hem començat l’escola i ens volíem presentar: som la classe de 2n, la classe dels dinosaures!! Estem molt preparats i preparades per aprendre molt durant aquest curs!  

Benvinguts a 2n Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut