FEM ROBÒTICA
Avui la classe de les papallones ha fet robòtica. Ens ha agradat molt l’activitat, perquè podem decidir on volem vagin els beebots.
Avui la classe de les papallones ha fet robòtica. Ens ha agradat molt l’activitat, perquè podem decidir on volem vagin els beebots.
Durant el mes de gener, els de 6è hem estat investigant sobre la Història de l’escriptura i el divendres 25 vam ensenyar el nostre projecte a les famílies! Va ser tot un èxit: els alumnes s’ho havien preparat i estudiat molt, i a les famílies que van venir a veure’ns els va agradar moltíssim…. sobretot
Projecte “La Història de l’escriptura” Llegeix més »