SORTIDA A LA COLÒNIA VIDAL

El passat 22 de març l’alumnat de 3r i 4t vam fer una sortida a la Colònia Vidal. Allà vam descobrir la vida i el treball de la gent que vivia a la colònia tèxtil Cal Vidal a principis del segle XX.

Vam veure com era la fàbrica, amb la seva maquinària, la turbina, la resclosa, el pis dels treballadors, els safareigs, els horts,  l’escola,… Gràcies a l’explicació dels guies, vam poder imaginar la vida que portaven les persones que vivien a les colònies: amb els seus horaris de treball, la seva alimentació, la seva cultura, el lleure i la seva vida social,…. Quina vida més dura!

Vam fer un salt en el temps!  Si ho voleu veure cliqueu damunt de la fotografia.