Les candidatures a delegats/delegades de 4t! Yes we can!

La setmana passada, després d’uns quants dies d’escola, les i els alumn@s de 4t van preparar a casa la seva candidatura a delegades/delegats.

Han hagut de preparar-s’ho i posteriorment exposar-ho a classe per acabar decidint, segons l’exposició oral que fos més convincent; el delegat o delegada de la classe.

Un cop ha exposat tothom hem fet les votacions amb tot el que cal per fer unes eleccions serioses, amb urna i paperetes i tot (je,je,je).

D’aquesta manera hem treballat què són les candidatures, com parlar en veu alta davant d’un grup de persones i com es fan votacions de manera democràtica.

Aquí teniu un enllaç amb les fotografies que n’hem fet…