L’alumnat de 3r presenta a 2n el municipi de BALSARENY

Avui al matí, els nens i nenes de 2n hem estat de sort; l’alumnat de 3r ens ha vingut a explicar tot el que ha estudiat sobre el nostre municipi, BALSARENY.

Ens han explicat perquè es diu així, la seva història, els equipaments que té… Ens han donat molta informació, que segur que aprofitarem per acabar de treballar-ho nosaltres també.

A més a més, hem pogut veure com es fa una conferència. Els companys i companyes de 3r ens han explicat on i com han cercat la informació, què han fet amb tot el que trobaven i com s’han organitzat per preparar l’exposició oral. Han sigut un exemple per continuar treballant amb les nostres conferències, que ja estan en marxa i al 3r trimestre presentarem.

Ha estat molt interessant i hem après moltíssimes coses!

Si voleu veure fotografies, només heu de fer clic aquí.