El joc de “quina emoció sóc?” que hem fet a l’àrea de valors

La setmana passada les i els alumnes de 3r vam estar pintant, dibuixant i retallant les diferents “peces” que necessitàvem per poder jugar al joc de “Quina emoció sóc?”.

Un cop hem tingut totes les peces hem pogut jugar, endevinar quina emoció tenia cadascú “al front” i poder reflexionar sobre quines “pistes” ens dóna una persona quan sent una determinada emoció i què puc fer per superar un mal moment o per “allargar” un bon moment o una emoció que ens fa sentir bé.

Aquest joc està pensat perquè les i els alumnes puguin verbalitzar i comentar les diferents emocions que hem de gestionar en el dia a dia i poder expressar com exterioritzar-les.

Cliqueu sobre l’emoticona per veure’n les fotos que hem fet mentre jugaven.