BLIND DATE WITH A BOOK

A anglès, l’alumnat de 3r d’ESO estem treballant els gèneres literaris i l’”storytelling”. Hem creat un espai a la biblioteca anomenat “Blind Date With a Book”. La idea és tenir una cita a cegues amb un llibre. És a dir, triar un llibre segons la informació que hi han escrit a l’embolcall, desembolicar-lo i començar a llegir! Pot ser que hi trobin escrit el gènere, l’edat, els personatges, una frase… Hi ha llibres per a totes les edats i de tot tipus de gèneres. Si aneu a la biblioteca de l’escola, us animem a remirar-los i triar el que més els cridi l’atenció.