Ous de Pasqua

Com que en una sessió anterior ja vam practicar com rebregar paper, avui hem rebregat paper de diari i li hem donat forma d’ou. I després l’hem anat embolcallant amb tires de paper d’aixugar mans sucades amb cola d’empaperar. El proper dia pintarem aquests ous de paper maché.

Agut i greu

He treballat el so agut i greu de diferents maneres: amb la cançó de la Dàmaris, amb gots amb diferents quantitats d’aigua i hem ordenat les campanes de la més aguda a la més greu. I el Gaizka s’ha adonat que fan el mateix so que les tecles del seu teclat i ens ha tocat una cançó amb les campanes 😊😊

 

Plàstica.

Una setmana més hem manipulat una tècnica plàstica diferent. Aquesta vegada consistia en dibuixar sanefes amb un cera blanca en una tira de paper, i a continuació, pintar-la amb aquarel·les amb colors freds. El resultat és molt bonic. Mireu!

APRENEM AMB EL SO AGUT I EL GREU!!

Aquestes dues setmanes hem treballat el so agut i greu de diverses maneres, primer amb instruments, sons, el pròpi cos i fins i tot amb aigua.
Un cop ja dominàvem una mica el tema, aquesta setmana l’hem dut a la pràctica a través d’un conte, ens… Llegeix més»

FEM MATEMÀTIQUES!

Aquestes dues darreres setmanes hem continuat jugant amb les matemàtiques com fem sempre, però la novetat d’aquestes dues setmanes ha estat l’ordinador.
Ha sigut molt divertit, tot i que a la vegada una mica complicat això de saber-lo fer anar, però res impossible per a nosaltres!
Llegeix més»