El mes de MARÇ comença!!

Aquest mes de MARÇ l’hem començat amb moltes activitats!!

A MÚSICA hem treballat amb els instruments de percussió, hem parlat de com sonaven, de quin material estaven fets i els hem endevinat mentre escoltàvem el seu so…

A ART hem fet retrats. Ha sigut molt divertit, són uns artistes!!

A LLENGUA vam estar treballant amb paraules curtes, la lletra inicial, posant pius, fent puzles d’imatges, lletres i paraules, i vam estar passant per tots.

I a MATEMÀTIQUES vam jugar al bingo. Molts ja hi havien jugat, de fet, és un joc molt interessant, per jugar en família i amics, on els números són els protagonistes.

Però això no és tot, dimecres a mig matí, van venir alumnes de l’ESO i ens van fer un concert amb els Ukeleles. Van tocar cançons conegudes i ens va agradar molt!!

Dijous a la tarda, vam fer la primera activitat dels padrins lectors i vam compartir una estona per saber els uns dels altres i jugar una estona al pati.

Divendres vam celebrar el DIA DE LA DONA. Els padrins lectors ens van acompanyar a la plaça de l’Ajuntament, on vam escoltar el que van llegir els grans de l’escola.