Ha arribat el moment. Ha arribat l’últim dia del curs, una dia ple d’emocions, de cares tristes i alegres, de riures i plors, d’abraçades i paraules boniques. Un dia màgic ple de comiats, de bons desitjos per a tothom, de records compartits durant el curs.
Avui ha estat un dia de celebració: una gimcana de jocs tradicionals i remullada final, graduació dels infants de I5 que el curs que ve començaran Primària, i dels infants de P6 que el curs que ve començaran ESO, un gelat gentilesa de l’AFA i un bon final a les aules. En aquest enllaç hi podeu trobar algunes fotografies.
Gràcies per aquest curs, gràcies per tots els moments compartits, gràcies per ser-hi i per la confiança. Que gaudiu de l’estiu i ens retrobem al setembre amb les piles ben carregades!
Bon estiu a tothom!!

