Com cada dilluns, vam fer conversa, escoltant-nos els uns als altres, respectant els torns de paraula i mantenint una bona postura corporal, amb un tema que els agrada molt: la bossa sorpresa, en la qual hi havia un element que havien de descobrir amb els sentits, menys el de la vista, i havien d’explicar què els semblava que era i per què.
El dimarts amb la caixa de música, vam treballar el so i el silenci. Vam veure el pentagrama i la clau de sol. I tot seguit, vam crear ritmes amb el PA, la COCA i el SILENCI, ja que algunes notes són més curtes i altres més llargues. Vam fer servir instruments diversos per fer els ritmes.
Dimecres vam treballar el retrat de l’artista Giuseppe Arcimboldo, en el qual hi ha fruites, verdures i elements de la tardor. Cal dir que ens va costar una mica veure el retrat. Després, vam crear-ne un, primer pintant amb aquarel·les i després retallant fruites i verdures de les revistes que havíem portat de casa.
Dijous vam treballar amb les lletres. Abans però, vam explicar el conte “Cor dividit”, un conte preciós. Tot seguit, vam escoltar unes cançons de l’abecedari i ens va donar peu a treballar els sons de les lletres, les grafies i la composició de paraules curtes.
Divendres, vam treballar per parelles diferents activitats de lògica matemàtica, numeració i càlcul. Estàvem organitzats de manera que ens poguéssim ajudar els uns als altres.

