Xerrada Addicció a les pantalles

El dia 21 de gener va venir a la classe el Fabian i la Laura, des del cap de Balsareny. Van venir per explicar-nos la importància que té reduir l’ús de les pantalles. 

Primer de tot ens vam conèixer i vam fer un promig de quant temps utilitzem les pantalles. Després d’haver parlat vam fer un joc, que consistia en fer quatre grups, cada grup tenia un color (blau, groc, vermell i verd). Hi havia quatre mocadors al terra i quan sonava la campana, una persona del grup havia d’anar corrents i el primer que arribava havia d’aixecar el mocador. Després, el Fabian i la Laura ens feien una pregunta sobre l’addicció a les pantalles.

Ens ho vam passar molt bé, i com a conclusió, ara tota la classe sabem i coneixem les conseqüències que poden haver-hi en un futur si continuem consumint tantes hores amb les pantalles.

Aquí podeu veure les fotografies que vam fer. 

Redactat: Iria Fernández i Àuria Pelegrin

Xarrem sobre les emocions!!!

Hola famílies.

Avui us explicarem l’activitat que vam fer el dilluns 20/01/25 a la tarda. Van venir unes persones del CAP a la nostre classe, ens van explicar les emocions i fins i tot en van posar una petita part de la pel·lícula Inside out. Després fins i tot vam fer un joc de respiració amb un paracaigudes de plàstic.

Cliqueu aquí per veure’n les fotografies que vam fer.

Redactora de la notícia: Noelia Álvarez.

Lector del mes de desembre

Bon dia!

Des de la Comissió de Biblioteca volem informar-vos dels lectors d’aquest passat mes de desembre:

– 3r i 4t – Daniela Rodríguez(3r)
– 5è i 6è – Ainhoa Calatrava (5è)
– 1r i 2n ESO – Valèria Martínez (2n ESO)
– 3r ESO i 4t ESO – Dídac Bella (3r ESO)
– Professorat: Salva

El repte lector del mes de gener és: llegeix un llibre amb una història d’amor.

Bona lectura!

Comissió de Biblioteca

BON NADAL I BONES FESTES!

Et cantaré una cançó de bressol, quan sigui fosc, quan tinguis son, 

i si tens ganes de saltar i de riure, ballarem músiques amb molt de ritme…

Si estàs trist serà un consol, sentir una bella melodia,

i cantarem tu i jo plegats, quan necessitis companyia…

Quan ve Nadal no hi pot faltar, ni amb el pastís d’aniversari,

tantes cançons hi ha per cantar, com festes en el calendari…

Et vull  fer un regal que mai es trenca, és molt especial,

no es desgasta  ni s’hi posa la pols,  és una cançó.

PROTAGONISTES I5 Classe 1

Finalitzat aquest primer trimestre, on els Cabirols han estat els protagonistes els divendres a la tarda, us enviem les fotos.
Han estat una mica nerviosos, han explicat el que sabien, com ho havien preparat i després han sabut respectar el torn de paraula, escoltar, respondre i… Llegeix més»