Justificació de la creació del blog

Ens trobem en una societat totalment digitalitzada i el sistema educatiu no pot ser aliè a aquesta realitat. Per adaptar la biblioteca escolar als nous temps, doncs, s’ha cregut necessària la creació d’un blog que hi estigui lligat. Per tant, la creació del blog de la biblioteca escolar de l’IE Guillem de Balsareny es vol dur a terme per donar resposta a un seguit de necessitats o mancances pel que fa a la biblioteca escolar ja existent. Les necessitats observades a què es pretén donar resposta són les següents:

Cal acostar la biblioteca a les famílies.

Cal que tota la comunitat educativa pugui participar de les recomanacions de llibres.

Cal implicar tota la comunitat educativa en el foment de la lectura.

Cal adaptar la biblioteca als recursos digitals de què disposem.

Cal coordinar-se amb les altres entitats del poble per a fer activitats sobre la lectura, també en l’àmbit digital.