Sortides i Colònies

Per a nosaltres la relació amb l’entorn tant natural com cultural és molt rellevant i és per això que al llarg del curs realitzem diferents sortides, activitats, visites i colònies. Per a nosaltres és molt important que tot l’alumnat pugui gaudir d’aquestes activitats, ja que formen part del seu procés d’aprenentatge.

SORTIDES A L’ENTORN:

Com a centre creiem que és importantíssim que els nens, nenes i joves coneguin, estimin i respectin l’entorn més proper, és per això que fem sortides per l’entorn. En aquestes activitats treballem tant els hàbits saludables com la descoberta de la flora i la fauna, posant molt èmfasi amb el respecte i cura de l’entorn alhora que els infants tenen un espai on gaudir, explorar i construir a partir del joc i l’observació.

SORTIDES CULTURALS I CURRICULARS:

Tots els cursos anem a diferents espectacles de teatre, dansa i música que ofereix la Diputació de Barcelona a través del programa “anem al teatre”.

D’altra banda, també es programen cada curs sortides relacionades amb projectes curriculars, optatives o altres activitats lligades amb els continguts i sabers treballats a cada etapa.

COLÒNIES:

Cada any, l’alumnat té l’oportunitat de realitzar colònies d’una o dues nits depenent de l’edat. Alguns d’aquests viatges tenen un caràcter més lúdic i de descoberta de nous espais i territoris i d’altres, estan més relacionats amb un treball curricular, com ara els que duem a terme en els Camps d’Aprenentatge de la Generalitat.  El valor afegit d’aquestes activitats és que promouen l’aprenentatge competencial dels alumnes a partir d’activitats didàctiques en entorns naturals, socials i culturals singulars de Catalunya.