Cantània i La Clika

Projectes de música en els que l’alumnat participa d’una cantata amb d’altres centres de la zona.

Cantània és una cantata que organitza l’Auditori de Barcelona i hi participa l’alumnat de cicle superior.

La Clika és una cantata que hi participa l’alñumnat de 2n de primària.

Es treballen molts aspectes de diferents àmbits: de cant, de treball de la veu i de respiració, també de moviment i percussió corporal que acompanyen les cançons, s’elabora material artístic… es treballa l’atenció, memorització, el fet d’escoltar els altres, escoltar els músics…).

Per tot aquest treball i esforç i, sobretot, per la vivència personal que aporta poder actuar a un escenari de renom és essencial que participin el dia del concert i assegurar, al màxim possible, l’assistència per part de les famílies en aquest dia tan especial per a ells.