Projecte Retotech 22-23
Com l’any passat, el grup de 6è ha estat seleccionat per participar al PROJECTE RETOTECH de la FUNDACIÓ ENDESA. El grup ha treballat una sèrie de mini-projectes per aprendre a utilitzar uns components de robòtica educativa anomenats Zumkit d’Arduino. Des de l’inici de curs, hem après a encendre i apagar leds amb botons, a aixecar […]
Projecte Retotech 22-23 Llegeix més »





