Infantil

BON NADAL!

🎼🎄BON NADAL A TOTHOM! Cuideu-vos molt, ens tornem a veure al gener plens i plenes de força i energia renovada. #escolamontbaig #Nadal2020 #cuideuvos pic.twitter.com/s8TD7YZySr — ESCOLA MONTBAIG (@montbaig) December 21, 2020

BON NADAL! Llegeix més »

En Patufet a P3

Durant unes setmanes hem treballat el conte d’en Patufet a P3. L’hem explicat, teatralitzat, cantat i ballat la cançó, hem estampat amb la col, hem fet titelles per explicar el conte a casa, hem pintat una col, hem fet el traç de la pluja… Aquí teniu el recull d’alguns moments de treball a l’aula

En Patufet a P3 Llegeix més »

A P3 ja punxem

Hola, aquesta tarda a P3 els i les alumnes han punxat en cercles vermells. Els ha agradat molt! En alguna foto estan fent veure que es punxen, i és que abans de punxar hem teatralitzat que ens podem fer mal amb la punxa, i els ha encantat reproduir-ho i dir: Ai, ai que em punxo

A P3 ja punxem Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut