CARNAVAL FESTIVAL
Aqui teniu diferents fotos del nens i nenes d’infantil i de cicle inicial al photocall. També d’aquesta tarda ballant i divertint-se!!
CARNAVAL FESTIVAL Llegeix més »
Aqui teniu diferents fotos del nens i nenes d’infantil i de cicle inicial al photocall. També d’aquesta tarda ballant i divertint-se!!
CARNAVAL FESTIVAL Llegeix més »
Els nens i les nenes de P3 gaudeixen molt fent picomotricitat. Aquestes sessions ofereixen la possibilitat de vivenciar a través del cos i el moviment una evolució madurativa emocional i psicològica.
A P3 fem Psicomotricitat Llegeix més »
Els nens i nenes de P3 treballem les grafies del nostre nom
TREBALLEM EL NOSTRE NOM Llegeix més »
Els nens i nenes de P5 gaudeixen a les sessions de Psicomotricitat.
PSICOMOTRICITAT A P5 Llegeix més »
Els grups que formen la nostra petita orquestra de corda, ens han ofert un concert de Nadal aquest passat 20 de desembre a les pistes de l’escola, amb distància i amb mesures de seguretat, mesures que no van apaivagar l’espectacle musical que ens van donar l’alumnat de quart, cinquè i sisè de la nostra escola.
Concert de Nadal Llegeix més »
Les persones que formem part de l’Escola Montbaig us volem desitjar unes bones festes i una molt bona entrada d’any.
Els nens i nenes d’Educació Infantil hem anat a buscar el Tió ! Els ha costat una mica trobar-lo però sorpresa….ha aparegut un de petit !
Ha arribat el Tió a Educació Infantil Llegeix més »