Comencen els assajos a Fàbrica Vella!

Quina il·lusió i quin luxe poder assajar a Fàbrica Vella!

Avui hem començat els assajos de l’obra de teatre en anglès que farem amb l’alumnat de 5è el proper 15 de març. En unes setmanes estrenarem l’adaptació de Disney “Lambert, the sheepish lion” i no podem estar-ne més satisfets. A més, tenim la sort de comptar amb uns ajudants de primer nivell, com són els alumnes de 1r de Batxillerat de l’institut de Sallent que participen en el projecte “Sharing to Learn”. Thank you so much!

Des d’aquí també volem donar les gràcies a l’ajuntament de Sallent i, molt especialment, al Pica i al Xipi, que ens acompanyaran en aquesta aventura tan divertida. A més a més, hem pogut conèixer com són les instal·lacions per dins i com es diuen algunes de les parts i elements més importants dels teatres.

Feu clic a la foto si voleu veure una mostra del què ha estat aquest primer assaig.

Let’s go, Lamberts!