Instal·lacions

L’edifici principal o històric té forma de ⌊  i a través d’unes escales s’accedeix a la part central de l’edifici que consta de dues plantes: a la planta baixa hi trobem les aules de cicle superior, biblioteca, aula d’informàtica, tutories, administració, reprografia i despatxos de secretaria, cap d’estudis i direcció; a la primera planta hi trobem l’aula de música, d’educació especial, una tutoria i l’aula de ciències i plàstica . A l’ala esquerra d’aquest mateix edifici, hi trobem el menjador i la cuina.

L’edifici construït (2010) a l’ala dreta del principal hi trobem a la planta baixa, les aules de cicle inicial i tercer i a la primera planta les aules de 4t i d’anglès amb un terrat preparat per poder encabir dues aules més en cas de necessitat. Aquest edifici té una porta d’accés independent per on entren els alumnes.

Tots aquests edificis, amb forma de rectangle obert ⌊⌋, envolten el pati de l’escola on trobem les pistes esportives, el sorral i l’hort. A la banda esquerra del pati hi ha una gran porta per accedir al recinte.

Finalment, tanca aquest rectangle l’edifici polivalent del gimnàs/teatre/sala d’actes de l’escola que es troba a la banda dreta del pati i l’edifici d’educació infantil que es troba a la banda esquerra. Aquests dos edificis estan separats per una escala exterior, un espai de joc a l’aire lliure i un magatzem.

A la planta baixa de l’edifici d’educació infantil hi trobem les aules de P3 i P4 amb una terrassa d’accés directa des de cada aula, també hi ha la sala de psicomotricitat en aquesta planta. A la primera planta trobem les aules de P5 amb un terrat exterior d’accés directe des de les aules. Aquest edifici té una porta d’accés independent per on entren els alumnes.