Sharing to Learn

Quina experiència conviure amb alumnes de 1r de Batxillerat i participar amb els alumnes de Cicle Superior al projecte en llengua anglesa “Sharing to Learn”. Voleu veure’n algunes fotos? Feu clic a la imatge següent.

Es tracta d’un pla d’impuls de la llengua anglesa a nivell oral en què hi prendran part activa els nostres alumnes de 5è i 6è i també un grup d’estudiants de 1r de Batxillerat de l’Institut Llobregat de Sallent.

Aquest és un projecte pioner a la Catalunya Central i els seus principals objectius són els següents:

• Afavorir l’intercanvi entre alumnat de diferents etapes educatives
  • Donar suport a la millora de l’expressió oral en anglès per tal de facilitar l’accés a entorns plurilingües

Els estudiants de l’institut tindran un repte important: entrar a les aules un cop per setmana i fer d’auxiliars de conversa a les hores d’anglès de 5è i 6è. Les activitats estaran dirigides pel professorat d’anglès del Torres Amat i seran consensuades amb l’institut i també amb el Departament de Llengües Estrangeres dels Serveis Territorials de la Catalunya Central.

Mitjançant aquesta metodologia d’aprenentatge-servei es pretén millorar l’anglès oral dels alumnes i també compartir experiències per aprendre els uns dels altres. A més, un altre objectiu prioritari serà afavorir actituds de compromís, respecte, responsabilitat i autonomia personal que ajudin a construir un entorn més humà.