Consell d’Infants

El Consell d’infants de Sallent es tracta d’un projecte de participació adreçat a infants de Sallent i Cabrianes, d’entre 9 i 12 anys. Aquests infants són escollits de manera democràtica pels seus companys de classe al principi de 5è.

El Consell d’infants depèn en aquests moments de la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Sallent i està coordinat amb la Regidoria de Participació i l’àrea d’atenció a les persones.

Actualment el consell consta de 13 consellers, 10 de Sallent i 3 de Cabrianes. La seva legislatura dura dos anys i cada curs escolar es renoven la meitat dels seus membres.

Els objectius del projecte són:

• La participació dels infants com a col•lectiu amb veu i vot, dins de la vida del poble.
  • Conèixer els diferents punts de vista dels ciutadans del municipi, tenint molt en compte l’opinió dels més menuts, per tal de pensar i dissenya una vila a mida de tothom.
  • Formar persones capaces de viure i conviure en societat, fomentant la democràcia, la tolerància i el respecte.