Programa Esport Blau Escolar (5è)

Benvolgudes famílies,

Durant el 3r trimestre els alumnes de 5è de la nostra escola participaran al programa Esport Blau Escolar.

Es tracta d’un programa impulsat per la Federació Catalana de Vela, la secretaria general de l’Esport, el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i els Consells Esportius de Catalunya. Aquest programa té com a objectius fomentar valors com el respecte al medi ambient, els hàbits saludables i el treball en equip.

Aquest programa combina educació i esport, i proposa una activitat de formació esportiva en l’esport de la vela (de 10 sessions) integrada dintre de l’assignatura d’Educació Física dels alumnes de 5è de Primària.

Avui hem portat a terme una reunió explicativa amb les famílies de 5è. Adjuntem la presentació de diapositives d’aquesta reunió: