Eleccions al consell escolar 2023

Benvolgudes famílies,

El 30 d’octubre s’ha iniciat el període electoral per a la renovació d’una part dels membres del consell escolar del centre.

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre i de programació, seguiment i avaluació de l’organització i gestió de l’escola. En aquest òrgan s’hi troben representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: equip directiu, professorat, personal d’administració i serveis, famílies, AMPA i Ajuntament.

A les properes eleccions s’han de renovar 3 representants del claustre i 2 representants de les famílies. Per aquest motiu, s’han publicat els censos electorals provisionals de cada sector. Les llistes del cens són les que apareixen a l’aplicatiu del Departament d’Educació. Si ho creieu convenient, les podeu consultar a partir del 6 de novembre a la secretaria del centre. Si detecteu algun error, el podeu comunicar presentant la reclamació corresponent abans del 10 de novembre.

Us adjuntem el formulari per presentar la candidatura si voleu formar part del consell escolar. Les candidatures s’han de fer arribar al centre abans del 17 de novembre (entregant el formulari a secretaria o a través del correu electrònic del centre).

Els dies 22 i 23 de novembre es portaran a terme les votacions de cada sector:

• Dimecres 22 de novembre, sector professorat. A les 12.45h.
  • Dimecres 23 de novembre, sector PAS. A les 10h.
  • Dijous 23 de novembre, sector famílies. De 15.10 a 17h, a la secretaria de l’escola.

Us encoratgem a participar activament en aquest procés, fent sentir la vostra veu.

Cordialment,

Equip Directiu