Acte de graduació de la promoció 2013-2022 (6è)

El passat 21 de juny vam celebrar l’acte de graduació de la promoció 2013-2022 de la nostra escola. Va ser un acte molt emotiu, en el qual els alumnes de 6è, acompanyats de mestres i famílies, van posar punt i final a la seva etapa a l’escola. Una etapa plena de bons moments, alegries i emocions.

Pels mestres de l’escola ha estat una gran sort compartir amb vosaltres tots aquests anys. Heu deixat una gran petjada a l’escola, i per nosaltres SEMPRE sereu del Santa! Una abraçada enorme i molta sort en aquesta nova etapa!

En aquest article trobareu un recull de les fotografies que va fer l’Andrés Antúnez, pare d’una de les alumnes de 6è. Moltíssimes gràcies per la teva col·laboració Andrés! També volem aprofitar per donar les gràcies a l’Ajuntament de Salou, ja que gràcies a la subvenció per a centres educatius hem pogut finançar les despeses dels actes de graduació i comiat, tant de P5 com de 6è.

Fotografies de l’acte de graduació (1a part)

Fotografies de l’acte de graduació (2a part)

Fotografies de l’acte de graduació (final acte)