“No passis de roda a roda” (5è)

Aquest matí, els alumnes de 5è han realitzat l’activitat “No passis de roda a roda”. Aquesta activitat se centra en la conscienciació i el respecte vers les persones amb discapacitat.

La primera part de l’activitat ha estat una xerrada, realitzada pel Xavi i l’Àlex. En aquesta xerrada ens han parlat de les diferents modalitats esportives per a discapacitats i de les barreres arquitectòniques. També ens han explicat la seva història de superació personal, i com els ha ajudat a nivell personal la pràctica esportiva.

La segona part de l’activitat l’hem portat a terme al pati, on els alumnes de 5è han pogut jugar a bàsquet en cadira de rodes i han comprovat que és un esport de molta dificultat!

Volem donar les gràcies al Xavi i a l’Àlex, els membres de la Federació Mestral que ens han visitat. Ha estat una experiència molt enriquidora!

Fotografies de l’activitat “No passis de roda a roda”