Jornades Culturals: Tallers interculturals (Comunitat de Grans)

Aquest dijous els alumnes de la Comunitat de Grans han gaudit de diferents tallers interculturals, amb motiu de la celebració de les Jornades Culturals 2024.

Al llarg de tot el dia els nens i nenes de 4t, 5è i 6è han participat en els següents tallers:

• Quadres de sorra i trenes (Senegal)
  • Escriptura àrab
  • Fem la Mona!

Com podeu veure a les fotografies, els nostres alumnes han passat un dia genial aprenent moltíssimes coses sobre diferents cultures.

Volem aprofitar per donar les gràcies a les famílies que han participat als tallers, així com a la ONG Cooperació Activa del Camp de Tarragona per preparar i dirigir el taller de quadres de sorra. També volem donar les gràcies a la Regidora de Nova Ciutadania i Interculturalitat de l’Ajuntament de Salou, la Sra. Elena Zhukova, per ajudar-nos amb l’organització de les jornades i per venir a visitar els tallers que s’han portat a terme avui a l’escola.

Moltíssimes gràcies a tots i totes per fer possible aquesta activitat tan enriquidora!

Feu clic aquí per veure les fotografies