Escola Nova XXI: 1a sessió de treball

Aquest migdia tots els mestres de l’escola ens hem reunit per reflexionar sobre la nostra pràctica educativa, dins el marc del programa Escola Nova XXI.

La Melanie, la Ylenia i la Meritxell ens han preparat una divertida dinàmica que ens ha permès reflexionar sobre la nostra tasca docent. Concretament hem parlat de les nostres motivacions per fer de mestres, de les dificultats que podem trobar per portar a terme la nostra tasca i dels recursos que ens permeten portar-la a terme i seguir endavant.

A més, en aquesta sessió la Melanie ha compartit amb tots nosaltres tot el que es va tractar en la 1a trobada entre centres membres del programa de la zona Tarragonès-Baix Penedès.

Al llarg del curs realitzarem diverses trobades d’aquest tipus, sempre amb l’objectiu de treballar per millorar l’educació dels nostres infants.