Concurs literari Sant Jordi 2024

Com ja sabeu el 23 d’abril, la diada de Sant Jordi, és una data molt lligada als contes, les llegendes i la literatura en general. Per aquest motiu, avui hem anat al TAS a realitzar l’entrega dels premis del concurs literari de la nostra escola. Hem entregat un total de 49 premis, 15 a Educació Infantil i 34 a Educació Primària (en dos torns).

Volem fer un agraïment molt especial a l’AMPA i a les mestres de l’escola per fer possible la celebració d’aquest certamen. També volem donar les gràcies a l’Ajuntament de Salou, per cedir-nos aquest fantàstic espai.

El jurat (format per mestres de l’escola i representants de l’AMPA) ho ha tingut molt difícil, ja que els nostres nens i nenes han realitzat uns treballs fantàstics!

Us deixem les fotografies dels guanyadors i guanyadores, de cadascun dels nivells:

Totes les fotografies del Concurs Literari 2024 (1r torn, de I3 a 2n)

Totes les fotografies del Concurs Literari 2024 (2n torn, de 3r a 6è)

GUANYADORS/ES  D’E.INFANTIL

GUANYADORS/ES DE CICLE INICIAL