Els nens i nenes de segon hem anat d’excursió
01/06/18Ahir els nens i nenes de segon vam anar d’excursió al port de Tarragona. Només arribar vam començar amb una gimcana al museu del port. A la gimcana havíem de derrotar al maleït pirata Draggut i després trobar un tresor! I ho vam fer sense… Llegeix més»




Segueix-nos!