RACONS D’ARTS ESCÈNIQUES

Durant el matí del segon dia de les Jornades Culturals, els alumnes de cicle superior hem pogut practicar i conèixer diferents activitats relacionades amb les arts escèniques tot participant en diferents racons. Els racons distribuïts per diversos espais de l’escola han estat relacionats amb l’equilibri, la màgia, els malabars, el cant, el ball, els pallassos, la globoflèxia i el maquillatge de circ. Els alumnes organitzats en diferents grups hem anat passant pels diferents racons i hem pogut posar en pràctica les nostres habilitats en cada àmbit.

Que bé que ho hem passat!

Aquí podeu veure imatges d’aquest matí tan divertit.