SORTIDA A BARCELONA

El passat dijous 13 d’octubre, els i les alumnes de Cicle Superior, vam fer una sortida a Barcelona. Vam anar a visitar el Museu Etnològic i de Cultures del Món. Tot seguit us explicarem què vam fer.

Vam dividir els cursos de 5è i 6è en quatre grups i ens vam organitzar de tal manera que cada grup feia una activitat diferent.

Aquestes són les activitats que vam fer:

• “Fem la volta al món”: vam fer una visita pel museu, ens van explicar moltes coses dels diferents continents i va ser molt interessant.
  • “Posa’t la màscara”: vam visitar la part d’Àfrica que no havíem visitat anteriorment i en acabar, vam realitzar un taller de màscares.

La nostra activitat preferida va ser decorar les màscares, ens va agradar molt i ens ho vam passar molt bé.

Va ser una sortida molt interessant!

FES UN CLIC PER VEURE’N LES FOTOS.

FOTOS 6è

Alumnes de 5è