PROJECTE JO VULL DONAR

El passat 20 de febrer l’alumnat de cinquè va organitzar la ja instaurada campanya de donació de sang.

La jornada va ser tot un èxit i la participació de l’alumnat va ser de gran ajuda. Vam aconseguir un total de 71 donacions, de les quals 13, van ser de nous donants. Aquestes dades són molt gratificants ja que aquesta implicació significa una conscienciació per a un bé social.

Volem donar les gràcies al Banc de Sang i Teixits així com a la Núria Huguet per a la seva visita a l’escola i a totes les famílies i donants que es van apropar a l’escola.

Us deixem amb el recull d’imatges.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>