FEM D’ARQUITECTES… A LA BIBLIOTECA!

Fa uns dies, l’alumnat de cinquè va visitar la biblioteca de Mollerussa i va realitzar un taller amb una proposta molt interessant: fer d’arquitectes!

Prendre decisions a la vida no és gens fàcil perquè hem de tenir en compte les conseqüències dels nostres propis actes. Doncs bé, l’activitat que van realitzar consisitia en prendre força decisions per acabar dissenyant la manera i el lloc on voldríem viure. Per grups, van reflexionar i decidir cadascun dels passos a seguir: des de fer el disseny de la nostra casa fins escollir l’entorn on voldríem viure. I ho van fer a través dels llibres! La decisió final, però, és la que més ens va costar prendre, quin dilema!

Finalment, vam acabar la visita gaudint d’una estona de lectura.

Ha estat una activitat molt enriquidora per poder treballar en equip i promoure la reflexió de l’alumnat.

Moltes gràcies a la Biblioteca de Mollerussa per la feina que heu fet!

A continuació us deixem amb una petita mostra del que hem fet. Feu clic aquí.