2a FASE DEL CONCURS FEM MATES

Avui hem fet la segona fase del concurs de matemàtiques FEM MATES.

Participant en aquest concurs pretenem potenciar el raonament matemàtic a través de la resolució de problemes, fomentar la capacitat de comunicació i argumentació matemàtica presentant activitats per resoldre en equip i exigint l’elaboració d’informes detallats i ajudar als nois i noies a adquirir seguretat i confiança en les seves capacitats per fer matemàtiques presentant-los activitats motivadores i que suposin un repte per a ells i elles.

Durant la primera fase vam presentar tres grups de la nostra escola, i van sortir classificats el grup de la Laia Bertran, el Blai Soler i El Marc Torres.

Aquesta segona fase també l’hem fet a l’escola i ha comptat amb dues parts. La primera ha estat la resolució de tres problemes (de manera individual), i la segona, en grup,  ha estat la resolució d’una sèrie d’enigmes molt interessants.

Ha estat un matí intens, i ens hem divertit tot fent matemàtiques!!!

Ara toca esperar el veredicte dels resultats!!! Esperem que hi hagi sort!

VEGEU LES IMATGES