SORTIDA A NAVÀS

El passat divendres dia 30, els nens i nenes de cicle inicial vam anar a passar el dia a la Granja Natura a Navàs. En arribar, vam poder esmorzar en una zona de pícnic i amb el nostre grup classe vam conèixer els monitors que ens acompanyarien durant tota la jornada.

Només començar vam veure volar una àliga i una òliba. També vam veure grans tortugues de terra i un esquirol. Després vam realitzar el taller Toca-toca i com bé diu el seu nom vam poder tocar i agafar alguns animals com una tortuga mediterrània, una serp del blat, un estinc de la llengua blava i un dragó barbut.

Vam tenir l’oportunitat d’entrar dins la casa dels emú i les daines i donar-los menjar! Havíem d’estar tranquils i no fer soroll per no espantar-los.

I per acabar la visita vam anar a la grangeta on vam poder donar menjar a la vaca Xarito i a les ovelles i les cabres. També hi vam veure una gallina sedosa.

Després de la visita vam poder dinar tots plegats i gaudir d’una estona de joc abans d’anar a buscar els autocars i tornar cap a l’escola.

Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses sobre els animals.

Si voleu veure imatges, feu clic aquí.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>