INICIEM L’APADRINAMENT LECTOR

Aquest mes d’octubre hem començat a dur a terme l’apadrinament lector entre l’alumnat de segon i sisè. Prèviament es va fer un sorteig per assignar un fillol o fillola a cada padrí o padrina.

Tant l’alumnat de segon com l’alumnat de sisè es va comprometre a complir les funcions que ha de desenvolupar cadascú, i per això, van signar una carta de compromís.

La funció del padrí o padrina lectora serà vetllar per a què el seu fillol adquireixi més habilitats de lectura, tot donant-li estratègies que l’ajudin a millorar.

Aquí trobareu un recull d’imatges.