ANEM AL BIKE AVENTURA PARK!

Divendres passat, les nenes i els nens de cicle inicial vam anar a Vila-sana, al Bike Adventura Park. I ens va agradar moltíssim. Allí, ens vam sentir uns veritables aventurers.

Allí vam poder gaudir de quatre zones amb activitats diferents:

• Circuits. Es van posar un casc, genolleres i colzeres per no prendre mal i a continuació van pujar a la bicicleta i … Apa, a córrer! Va ser molt divertit, fins i tot per aquells i aquelles que no saben anar en bicicleta, va ser una gran oportunitat per aprendre més i fins i tot algú va acabar pedalant sol.
  • Els animals i la casa passiva. Aquí van poder veure peixos, ànecs, oques, cobaies, gallines, ovelles, … Què divertit poder veure’ls, tocar-los i donar-los menjar!! Aquí, també van escoltar una explicació què és una casa passiva i els avantatges que suposa.
  • Joc lliure. Un lloc on podien escollir entre: sorral, tobogan, gronxadors, futbol i rocòdrom. No s’avorrien pas!
  • Buschcraft. En aquesta zona van muntar una tenda de campanya, fer un foc, saber com fer-lo per no prendre mal, ni provocar incendis i apagar-lo… i per últim fer diana amb una llança. Els va costar encertar però va ser molt entretingut!

Si voleu veure què bé ens ho vam passar feu CLIC i ho veureu!!!