XIX TROBADA DE CORALS

El dimecres 18 de maig, els alumnes de 5è, van realitzar la XIX TROBADA DE CORALS d’educació Primària a l’Auditori Municipal Enric Granados de Lleida on van poder representar algunes de les cançons de la cantata: LA CLIKA

Durant el 2n i 3r trimestre hem estat practicant la gran varietat de cançons que forma aquesta cantata, un cop a l’Auditori vam poder demostrar tot l’après.
Teniem moltes ganes de coincidir amb la resta d’escoles i escoltar els músics de l’escola Interpret de Lleida ja que ens van acompanyar i animar durant tota la vetllada.

Per finalitzar el dia, ens vam desplaçar al parc La Mitjana on vam dinar i passar una estona entretinguda jugant.

A continuació, clicant a la imatge, podreu veure l’espectacle musical.

També podeu veure el vídeo de l’especacle clicant a : Vídeo