TORNEM A CELEBRAR LA MONA!

Avui, després de dos anys d’abstinència, hem recuperat la tradicional festa de la mona a l’escola!

Com prou sabeu, la celebració de la mona, és una festa ben llaminera en la qual l’alumnat gaudeix tant preparant-la com menjant-se-la. És per això que, enguany, ho esperaven amb candeletes.

Primer, hem començat amb els preparatius dels ingredients i ja hem pogut observar les primeres boques salivejant. Cada alumne/a ha pogut elaborar la seva pròpia mona segons els seus gustos… Això sí, ja us podem assegurar que curts de xocolata no se n’han quedat!

Un cop fet el farciment, han finalitzat les mones amb una bonica guarnició.

I, finalment, després de tota la processó d’ingredients, ha arribat el gran moment, el moment més esperat del dia: saber si havia sortit bona o bé calia repetir-la!

LES VOLEU VEURE? DONCS FEU CLIC AQUÍ!