PROJECTE TAPEJA

L’escola Pompeu Fabra de Mollerussa s’uneix a la participació en el projecte Tapeja que duu a terme l’alumnat de l’escola Alba de Tàrrega. Consisteix en la recollida de taps de plàstic per a poder obtenir beneficis per al seu centre. El propi alumnat és l’encarregat de gestionar el recull de taps en els diferents punts de recollida que tenen.

Aquesta setmana ens han fet arribar a l’escola un contenidor per a poder guardar-hi els taps de plàstic que anem recollint entre tots i totes. S’ha habilitat un espai a l’entrada de la nostra escola.

Us animem a participar i col·laborar en aquest projecte. Tapegem?

SOM ESCOLA VERDA!