ENS VISITA LA ROSA VILA

L’alumnat de 6è ha tingut el plaer de poder gaudir d’una sessió didàctica de la mà de la Rosa Vila. Gran actriu de teatre, cine i televisió però també formadora en habilitats escèniques i de comunicació, professora d’interpretació i d’exposició oral, skeaper, actriu-lectora de lectura En Veu Alta, entre altres.

La seva visita ens ha servit per adquirir coneixements i millorar la nostra exposició oral. Ens ha ensenyat tècniques d’escalfament molt divertides i un bon grapat de recomanacions que, sens dubte, ens ajudaran a fer que la nostra comunicació oral i no verbal sigui molt millor. Ens ha deixat bocabadats amb el seu recital de poesia.

Ho voleu veure? Feu CLIC AQUÍ.