Comencem L’APADRINAMENT LECTOR

El passat dilluns 10 d’octubre vam celebrar l’acte inaugural de l’Apadrinament lector.

L’alumnat de 2n i 6è, l’equip directiu i les tutores ens vam reunir al gimnàs de l’escoa per tal de fer el sorteig de les parelles de l’Apadrinament.

Cada alumne/a de 6è és el padrí/a d’un nen/a de 2n, i aquell dia es van conèixer!

A partir d’ara cada dilluns al matí, durant la primera mitja hora, els grans ajudaran a llegir als petits, els faran de model, els ensenyaran estratègies, els corregiran i compartiran bons moments.

Què bé, ja en teníem moltes ganes!

IMATGES