Celebrem el festival de Nadal

El passat dimarts vam celebrar el festival de Nadal de l’escola al teatre de l’Amistat. Després d’unes setmanes plenes d’assajos, vam interpretar i representar les cançons apreses amb molta il·lusió per tal que totes les famílies en poguéssiu gaudir.

Enguany, el tema que va enllaçar les diferents actuacions va ser les tradicions nadalenques: muntar el pessebre, dinar en família, cantar nadales… o fer cagar el tió. Què passaria si el tió no aparegués a casa?

Cliqueu a la imatge per accedir a la galeria fotogràfica.

Al llarg de les diferents actuacions, els presentadors van anar preguntant si havien trobat el tió. Per sorpresa, vam descobrir que s’havia amagat al teatre de l’Amistat per veure totes les nostres actuacions, inclosa la dels mestres.

Esperem que hagueu gaudit del festival tant com ho hem fet nosaltres preparant-lo.

De part de tots els membres de l’escola us desitgem molt bones festes i una feliç entrada al nou any 2024.

1. Concep

Que representava l’espectacle de 6è?
    Eren els elfs, pero no he entès el que feien amb els diferents sorolls……
    Una mica pobre no?
    Podien cantar o algo…..

1. emasdeu4 Autor de l'article

Hola Concep,

L’actuació va consistir en simular el treball d’una fàbrica de joguines a través d’una percussió corporal col.lectiva, on cada elf va realitzar un moviment acompanyat d’un so corporal diferent que, sincronitzat amb els altres elfs, imitava el so ambiental d’una fàbrica treballant.