CARNAVAL AL POMPEU

Aquesta setmana ha estat una setmana ben especial per a tothom, alumnes, mestres i famílies. Sabeu per què? Doncs, perquè és la setmana més esbojarrada de tot l’any i seguim les ordres d’un poca-solta, el Rei Carnestoltes.

I dilluns ens va manar la primera poca-soltada, venir amb roba molt gran, encara que no elegant. El dimarts que quan ens llevéssim de bon matí no ens havíem de vestir, havíem de venir a l’escola…en pijama! El dimecres vam haver de venir amb el cap guarnit i el dijous tota la mainada amb la cara pintada.

Dijous a més, era Dijous Gras, i com mana la tradició vam esmorzar truita tots junts al pati.

I finalment, l’últim dia de la setmana, el divendres quin goig què fèiem quan vam venir amb tot junt posat.

A la tarda tota l’escola vam celebrar una gran FESTA DE CARNAVAL amb rues, músiques i balls on la gresca semblava que no s’acabava mai.

Està clar que ens hem divertit però en Carnestoltes s’ha esfumat i nosaltres hem de tornar a la realitat. Segurament, ja no el veurem fins l’any vinent!

VISCA EL CARNAVAL, ON TOT S’HI VAL!

Si voleu veure totes les fotos podeu cliclar damunt de la imatge.