BIBLIOTECA ESCOLAR

Ben segur a casa tenim un espai reservat a la literatura on s’hi acumulen llibres i contes que estan en bon estat, però que ja tenim oblidats i no mirem perquè els nostres gustos i interessos per la lectura han canviat, o per altres motius, però hem de pensar que aquests mateixos exemplars poden ser molt útils per a altres nens i nenes.

El saber, sí que ocupa espai i si volem donar pas a altres lectures i aventures, necessitem desfer-nos d’aquelles que ja no ens són útils o atractives.

Aquest ha estat el cas de tres alumnes d’I4 que al llarg d’aquest curs s’han anat fent grans i  han volgut donar a la biblioteca del Pompeu aquells contes i llibres que ja no utilitzen per a donar-los una nova vida. Els llibres són i transmeten cultura, imaginació, creativitat, aventures, emocions… i que res més bonic que compartir-ho i donar pas a noves il·lusions tot estimulant la lectura entre els infants; potenciant a l’hora la solidaritat. El que per a un és vell, per a un altre pot ser nou.

Si a vosaltres també us passa i teniu algun conte o llibre que es trobi en bon estat (actuals) i li voleu donar una nova vida, podeu donar-lo a la biblioteca del Pompeu, plegats/des contribuirem al creixement i riquesa de la nostra biblioteca escolar.

La família MAS MALDONADO, ens han fet un regal únic i especial ple d’estima: han donat a la biblioteca del Pompeu el llibre “ROVELLÓ” signat pel seu autor en JOSEP VALLVERDÚ a qui hem dedicat algun dels nostres biblioreptes i una exposició a la nostra biblioteca en honor al seu centenari. Gràcies per aquest tresor.

Moltíssimes gràcies a tots i totes. Junts fem créixer la nostra biblioteca!