Aprenem tot compartint.

Aquest mes de novembre hem anat a visitar les diferents llars d’infants de Mollerussa per tal de portar a terme el projecte “Aprenem tot compartint”, un projecte d’intercanvi generacional proposat per l’alumnat del Cicle Mitjà.

És un projecte, on els infants grans comparteixen un espai comú d’aprenentatge, a través de l’art, i estableixen un lligam afectiu i de coneixement amb els infants de les llars d’infants.

L’activitat és portada a terme per l’alumnat de 4t de primària i va dirigida a l’alumnat més gran de la llar d’infants.

Ens endinsarem dins dels colors i les textures de la tardor, tot creant una petita obra d’art a partir d’elements naturals com les fulles.

Comencem l’activitat esmicolant les fulles seques en petits bocinets que utilitzarem en el nostre collage, i que formaran la copa del nostre arbre de la tardor.

Amb l’arbre confeccionat vam crear un quadre que els i les alumnes es van endur a casa, com a record de l’activitat.

La relació i compenetració dels infants més grans amb els més petits va ser realment bonica i tendra. Ho vam gaudir al màxim i ja tenim ganes de tornar-hi!!

Aquí us deixem un recull de fotos d’aquests dies.