4a JORNADA PATI ACTIU

El passat dissabte 6 de novembre vam reprendre la 4a jornada de Pati Actiu al Pompeu Fabra. La jornada ens feia especial il·lusió després de dos anys de parada obligada per la pandèmia.

L’objectiu era construir nous elements pel pati, tant d’Educació Infantil com de Primària, i fer manteniment de certs elements que ja disposàvem. Algunes de les activitats que es van dur a terme van ser; repintar jocs de terra, millorar l’aspecte de la cuineta, afegir sorra al sorral, acabar el mural que teníem a mitges i fer-ne de nous, dotar d’una zona de confort a la biblioteca amb pufs i coixins, replantar i crear noves zones verdes,  etc. Tot plegat, perquè els nostres alumnes puguin gaudir-lo encara més.

Cal dir que, aquesta jornada de Pati Actiu, no tindria sentit sense la preuada col·laboració de les famílies i de tot l’equip docent. Sou una peça important de l’escola i la vostra ajuda és sempre beneficiosa per a tots. Per tant, us volem donar les gràcies per la vostra aportació i participació.

I el resultat? Doncs una gran feina amb un equip de luxe! Fes clic per veure’n les imatges.