EL VIOLÍ

Continuem amb les sorpreses musicals!
Avui la Jana, alumna de 3rA, ens ha portat el seu VIOLÍ aprofitant que estem treballant els instruments de corda fregada durant les sessions de música.
Ens ha explicat totes les seves parts, com s’afina cada corda i ens ha fet una demostració de com es pot tocar aquest instrument.
Per sorpresa nostra, ha utilitzat la tècnica pizzicato (tocar les cordes de forma pinçada) i hem pogut escoltar el seu so tan peculiar. Però aquesta no ha estat l’única aventura… també hem pogut palpar una cerra (pèl de cua de cavall que forma l’arc) ja que en aquell precís moment s’ha trencat.

Moltes gràcies Jana per aquesta sessió musical!
Quan fas el què t’agrada, compartir-ho és un regal.

Si cliqueu a la imatge, veureu tot el que hem viscut.